O întreagă escatologie în motocicleta de plastic a fiului meu


Era în 21 Mai, luni dimineață! Pe aeroportul din Bergamo, mi-am luat la revedere de la soție si de la fiul meu. Era agitație, eram grăbit să  ajung la lucru, știam ca voi găsi trafic mult pe tangențialele ce ocolesc Milano. Ne-am despărțit in fugă, si am uitat ceva in buzunar, motocicleta lui preferată. Era prea tarziu să mă întorc, erau deja trecuți de poarta de control iar eu eram deja pe mașină. 

În aceste doua saptamani, în fiecare zi am luat cu mine la lucru sau…oriunde, motocicleta lui. Ca să-mi astâmpăr dorul dupa el, o țineam mereu la îndemână. Acel obiect era punctul de legătura dintre mine si el, ca astfel intre mine si el sa fie mereu o conexiune. 
Dorul este lipsa persoanei iubite si dorința nestinsă de-a o revedea! Dorul nu se stinge cat timp ai obiecte care sa mențină memoria vie si dorința aprinsa! Dorul este absenta unei persoane mereu prezentă in mintea ta. Dorul este magnetizarea dintre absență si revedere! Iubirea ne tine mereu împreuna, iar daca intervine ceva ce rupe aceasta comuniune, imediat se declanșează sistemul de alarma al iubirii, dorul ce ne tine treji pana la momentul revederii! 

Ținând in fiecare zi motocicleta in buzunar si de multe ori in mâini jucându-mă cu ea, am înțeles ca dorul dupa Isus este esența escatologiei noastre creștine! In absenta Lui, ni se  face dor de El! Un dor nestins de milenii si pot trece alte milenii, noi crestinii vom nutri mereu dorul dupa El.

„Treci peste anii viitori
Isuse drag si vin-o
Ne du mai sus, mai sus e zori
Spre tara de lumina” 

Acesta ne va fi mereu imn, De dorul Tau Isus iubit… promisiunea revenirii Lui, si absenta Lui prezenta, crează acest dor nestins! Acele lacrimi si suspine adânci, dar si bucurie arzând in dragoste! 

Însă până atunci, noi avem cu noi „moticleta de plastic”ce ne astâmpără dorul dupa El! Iată rolul Bibliei in viata unui crestin. Sa o tina mereu cu el, astâmpărându-și dorul dupa Isus. Iată rolul rugăciunii, a postului sau a mersului la Biserica cat mai mult! Aceste lucuri, obiecte spirituale, au rolul sa astâmpără dorul si sa mențină dragostea vie! 

Am înțeles o întreagă escatologie privind la motocicleta fiului meu! Isus ne-a lasat pe aeroportul plecării Lui, multe obiecte! „Oridecâteori mâncați pâinea aceasta…Vestiți moartea Domnului până va veni El.” Ne-a lăsat multe poze si multe amintiri! Astfel, in absenta Lui noi il iubim mai mult! 

Cat timp avem dor dupa El, nimic nu ne va trânti la pământ! Focul lăuntric iti va menține mereu speranta vie, speranta revederii! 

Sunt din nou la Bergamo! Cu aceeași motocicleta in mana…astazi ne vom revedea! Daca iti este dor de Domnul, cand ai ținut in mâini ceva ce ii aparține Lui? Biblia? Rugaciunea? Biserica? 

Comentarii

Postări populare