De 10 ani la Tortona...ce am învățat în 10 ani de slujire?

Biserica Penticostală Betel Tortona
2008
Biserica Betel Tortona
2018
Am învățat în zece ani, că dacă îți pui viața la dispoziția Domnului, si vrei sa îl slujești cu adevarat, fara sa dai înapoi cand e greu sau cand ești vorbit de rău, atunci Domnul îți va purta de grijă in viața cotidiană. Eram într-o camera la etaj, în Stazzano, în urmă cu zece ani. Disperat că nu imi găsesc de lucru, m-am pus pe genunchi și am strigat la Domnul. I-am promis sa il voi sluji doar El să-mi poarte de grijă. În zece ani de cand îl slujesc, am vazut mâna Lui la lucru. Mi-a dat mai mult decat aș fi pretins vreodată! 

Am învățat în cei zece ani de slujire, că diavolul poate tulbura familia cu boli, depresie și alte lucruri, și ca daca nu stai langa Domnul strâns legat de El, poți fi rănit în această luptă. În anul 2013, în Octombrie, am mers la mărturisire, am luat decizia să iert chiar dacă mi-a fost greu, si am venit in față la ungere cu untdelemn pentru soția mea. Dumnezeu a rupt orice lanț, a legat rana făcută în lupta spirituală, și am văzut cu ochii mei vindecarea fizică a soției mele. A fost un moment important în slujirea mea…un moment de cotitură! 

Am învățat in cei zece ani de slujire sa imi limpezesc bine sufletul, mintea să știu exact de ce sunt in slujba Domnului. În toamna lui 2014, am trecut printr-o perioadă tenebroasă, așa încât nu mai știam sincer de ce slujesc eu. Care era motivul ce ma determina sa slujesc? O făceam pentru mine sau pentru Domnul? Atat de profundă a fost aceasta stare de confuzie încât am venit la comitet si le-am spus ca pentru o perioada nu mai vreau sa slujesc deloc. Am fost in România, am stat 2 săptămâni în concediu, si in aceste două săptămâni am reușit sa cobor in cele mai ascunse cămăruțe ale inimii mele si acolo sa strig cat ma ține sufletul ,,pentru cine slujești?” Atunci când m-am convins că in adâncul inimii mele vreau sa fac totul pentru slava Domnului, am putut ieși la suprafață, si am putut relua slujirea! În cei zece ani am înțeles ca motivul de baza al slujirii trebuie sa fie doar Domnul! 

Am învățat în cei zece ani de slujire, că nu este corect si bine sa renunți la slujirea ce ți-a dat-o Domnul, doar pentru ca unii nu accepta slujirea ta! De ce să renunți la ceea ce faci determinat de unii care nu prețuiesc slujirea ta, cand poți sa slujești in continuare determinat de cei care o pretuiesc? Dacă vezi oameni care prețuiesc slujirea ta, si sunt mai multi la număr decât cei care nu o fac, uita-te la ei, si vei găsi motive sa mergi inainte. Am invațat să nu mai uit la cel care prefera sa se joace pe telefon în timpul predicii mele ci sa ma uit la ochii înlăcrimați care asculta mesajul si il primesc ca din mâna Domnului. 

Am învățat in cei zece ani de slujire ca singurul mod prin care noi putem sta împreună ca frați, este iertarea! Să ai puterea sa accepți diferențele și să te lupți să le corectezi in dragoste! Înveți sa ierți atunci când înțelegi cât ți-a fost iertat ție, si astfel aplici aceasta lecție! Oamenii care nu iartă, dezbină! Își crează grupul lor selectiv, si privesc doar spre greșelile altora. Astfel se nasc prejudecăți si se crează grupuri separate de intreg…dezbinare! Iertarea este singurul mod prin care ne putem apropia unul de celălalt! 

Am învațat in zece ani de slujire sa nu mai cataloghez o persoană, sa nu mai creez prejudecăți față de o familie, sa nu mai accept realități auzite din gura in gura. Am subestimat oameni de valoare, si am supraestimat oameni nedemni de acesta stimă! Un mare psiholog a devenit celebru în munca lui în domeniu, pentru că el considera că fiecare ființă umană este demnă de respect și trebuie ascultată. Cine ești tu sa o judeci pentru felul cum se îmbracă, cum merge sau cu cine vorbeste? Până nu cunoști o persoana, nu iți crea prejudecăți! Einstein spunea ca este mai ușor să distrugi un atom decât o prejudecată!!!

Am invațat in cei zece ani de slujire cat de important e sa fii umil, sa taci in fața nedreptății, sa nu vociferezi cand auzi lucuri neadevărate despre tine, si sa aștepți in tăcere ca Domnul sa faca curățenie în urma celor ce ți-au murdărit reputația! Mi-am facut dreptate si am gresit! L-am vazut pe Domnul făcându-mi dreptate si El niciodata nu greșește! 

Am invațat in cei zece ani de slujire ca pentru sufletul meu Biserica Betel din Tortona este ceea ce este mușuroiul pentru furnică, stupul pentru albină, cuibul pentru puiul de pasăre, batalionul pentru soldat. În momentele cele mai grele ale vieții mele, soția bolnava sau tatal la doi metri sub pământ, alături de mine, pe orice plan, a fost Biserica! Am invățat sa nu mai fac prostia sa caut o Biserica perfecta ci sa ma bucur de Biserica reală ce mă înconjoară. Nimeni nu-și părăsește familia imperfectă pentru ca a gasit una perfectă. Toți ne luptam cu imperfectiunea din familia noastra pentru acea familie e familia noastra reală! Biserica trebuie sa fie reala nu perfectă! 

Mama a rămas uimită de iubirea si solidaritatea Bisericii, de simplitatea si dăruirea fraților! Aceasta face reală o Biserică, nu faptul ca noi încercam sa împăiem sfinți! Acest adevar invațat in ultimul timp, este poate unul din cele mai importante! Dragostea face o biserica reală, nu perfecțiunea. Oamenii au nevoie de sprijinul iubirii nu de inimile de cristal ale perfecțiunii!

În aceste momente dificile prin care am trecut în ultimul timp, mi-am adus aminte de studiul ce l-am facut cu tinerii pe cartea profetului Daniel. La primul studiu, vorbind despre suveranitatea lui Dumnezeu am subliniat ceva de care zilele acestea mi-am adus aminte. ,,Dacă toată suferința lui Daniel, l-au adus la gura gropii cu lei pe regele Darius si acolo, regele a vazut cu ochii lui ceea ce poate faca Dumnezeul lui Daniel, înseamnă că suferința lui Daniel are un scop. Suveranitatea conduce totul în viața noastră cu scopul ca oamenii sa vadă la gura gropii suferințelor noastre ceea ce poate face El”.

Comentarii

Postări populare